sommarlov !

idag var det redovisning och den gick bra, efteråt lämnade jag in tentan så nu är mitt sommarlov här!
så himla häärligt, jag njöt när jag cyklade hem, haha! nyss var jag hem till Matilda och lånade hennes rullväska inför resan, så himla gulligt av dig att jag får låna den <3 när jag kom hem insåg jag att någon tagit min prakeringsplats.. blev smått galen men jag insåg snabbt att vi byta parkering från första juni.. men jag minns inte vilket nummer så nu står pricken på gatan, jag måste be Anton parkera om den när han kommer hem, haha! vilket jävla flummo jag är.

när jag förretsen kom hem från skolan hängde mitt paket från nelly på dörre med min bikini i! ja tror jag är nöjd med den, ska prova den igen och verkligen känna efter, men den var snygg!!

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?