sommar är härligt!

i veckan har jag varit ledig så jag har varit hemma hos mamma i dalarna där jag fortfarande är, tills imorgon (torsdag) då åker jag tillbaka hem till Västerås. Men min vecka hemma i dalarna började med en väldigt trevlig middag hos syster med familj<3
och i onsdags träffade jag mina flickor över en middag och kaffe, vilka vänner man har ,helt underbara, tack för att ni finns <3 

när jag kommer hem till Västerås igen ska jag jobba hela helgen. på fredag ska jag och Anton ner med Lina & Peter på cityfestiveln som börjar imorgon och på lördag ska vi till skinnsberg och fira Lena (Antons mamma) som fyllt år & på söndag fyller JAG år, de ska jag och Anton fira med god mat någonstans de ser jag fram emot speciellt efter en jobbhelg:) 

usch vilket tråkigt inlägg men en liten uppdatering iaf.
 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?