fredag?

uh fredag redan? det känns verkligen inte som de, kan vara för att jag ska jobba i helgen.. det är konstigt när de gäller mig, första gången jag jobbar helg bortsett från när jag har pojkarna men det är vilket fall inte på samma sätt. men imorgon är det min första dag på mitt nya jobb, ska bli spännande och intressant hur det kommer gå!
jag hoppas det blir fint väder och sol så man kan vara ute och leka och bada. idag har jag också jobbat fast med de jobb jag haft ett bra tag nu.. och lika tjurig är människan (mamman i huset alltså) så jag vill bara spy på henne! är riktigt glad att de är min sista sommar me de jobbet, haha! tur att hon inte läser här ;)
när jag kom hem gjorde jag lasagne och nu sitter jag här med avstängd tv och blogga... det händer fan inte ofta att våran tv är avstäng om någon är hemma :) (anton jobbar natt) men de är fredag och inte ett skit på tv... dåligt!

egentligen borde jag ta tag i lägenheten som ser ut som piss och jag borde också packa in för ölandsresan.. men orkar verkligen inte! å jag längtar verkligen till öland, ska bli sååå nice! men körresan ner kommer bli mindre kul,. vi kommer att åka neråt efter jag slutat de vill säga efter kl 18 .. de betyder att vi kommer vara på öland runt 03.00 typ ... kommer bli smått tungt och köra men med en massa kaffe ska de nog gå bra :)








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?