typiskt!

när jag väl är ledig en hel dag så har solen försvunnit och molnen har kommit istället, typiskt! min plan idag var att ligga och få lite färg på sig nu när rhorods färgen börjar smått försvinna... uhu. så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, Anton ligger och sover för han har jobbat natt så de gäller att knipa igen och inte väcka honom förens om några timmar, haha! i sånna här lägen önskar jag att vi hade lite större så man kunde gå ut i köket och stöka men fram tills vi bor större får man trippa lätt på tå och göra frukost snabbt för att inte stöka allt för länge ;) vilka ilandsproblem va?! 

idag förresten ska jag beställa mig en iphone ! men först fixa en massa med abonnemang hit&dit. men snart har jag äntligen en ny mobil, får ha min reserv nu för att min andra krånglar så mycket, den har verkligen gjort sitt fast jag bara haft den lite mer än 1år... men jag måste vänta till Anton vaknar innan jag beställer så jag vet att de blir rätt haha! är rädd för att de ska bli fel och bla bla... så det är lika bra och vänta på lite hjälp :)


nu ska jag ut i köket och göra mig en frukost snabbt sen ner till källaren och rensa bland kläderna jag slängt ner dit och se om det finns något användbart eller om allting ska hivas iväg till bättre behövande!

hoppas molnen släpper fram solen sen!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?