stolt !!

idag tog min älskade sambo sin sista examen, idag blev han en riktig polis :) jag är så otroligt stolt över honom & så glad för honom, grattis igen älskling!! 
det var en fin cermoni i polishuset med tal, utdelning av "bevis" och nya klaffar (märken man sätter på axlarna) och sen fika med tårta. det var en fin cermoni och min fina kille var så stilig , hihi! efteråt bjöd Anton mig, Staffan och Lena på lunch på sjökrogen, så gulligt<3 det var mycket gott!
sen åkte jag till jobbet och jobbade några timmar och nu ligger jag hemma utslagen på sängen och ska snart försöka göra någon mat.
ikväll är Anton och festar med sina aspirant kompisar, och det blir nog en hej dundrande fest haha:) men imorgon är det min tur att festa, men inte lika hårt som dom haha. ska iväg till Tess och träffa några klasskamrater, och jag ser fram emot de, ska bli så kul! 


puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?