skön första dag på veckan.

har varit halv dålig dag, har blåst ganska kallt så ingen pool för min del idag, men givetvis för andra. min dag har mesta dels spenderats i min nya favorit, hängmattan! riktigt skönt att ligga där och se vinden svepa tag i träden, oj vad poetiskt de lät. men helt underbart att ligga i hängmattan. sen jag kom hem har jag försökt få igång min internetbank.. men nötterna ska skicka tre olika brev med alla koder och skit. jag blir så trött, nu fattas det bara en sak sen kan jag äntligen komma in på banken... förhoppningsvis imorgon!

ikväll ska jag försöka röja lite i min garderob samtidigt som tv:n visar något patetiskt program! 
sen inatt kanske jag ska hämta Anton vid stationen, men bara om det regnar :) PUSS



(jag vet att mitt linne är smutsigt, innan kortet togs ville en liten valp komma upp i hängmattan och mysa)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?