jobbig dag på jobbet...

men min fina Elin räddade kvällen! 
dagen började bra, de vill säga en kopp kaffe och lite prat med chefen så att säga, haha! sen satte de igång, idag var det ingen bra dag för flickebarnet .. det var gråt och gnäll mest hela dagen. ingenting hjälpte, vissa saker hjälpte ett tag men sen var det gnäll igen. fick iallafall henne att sova i cirka två timmar och det var väldigt skönt! sen när de två timmarna rusat iväg var flickebarnet på lika dåligt humör som innan.. jag blev smått galen, jobbigt när ingenting är roligt! 
men kvällen fick en helt annan vändning, var in princip in och bara vände hemma innan jag stack ut igen, för att träffa min Elin. de behövde jag eftersom små tuffa arbetsdags, (låter kanske inte så tufft.... men det var det)
det blev en massa prat och skratt med Elin över en matbit för hennes del och en lyxshake för min del:)  tack gumman min du gjorde slutet av min dag super<3 


nu skriker kudden efter mig och mina ögon vill sova.. så det är väl dags att följa deras order. godnatt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?