härligt med sommar!

oj, redan torsdag och snart slut på veckan. de vill säga min först arbetsvecka! medans andra verkar sluta på sina sommarjobb har jag precis börjat. och idag var det sol och värme, de gillas! jag älskar verkligen sommaren<3
idag har dagens spenderats mesta dels vid poolen men på em. blev det lite jobbigt och surt från vissa. eftersom ett fyllo som bråkade med sin pojkvän väckte mig i natt var jag väldigt trött så luften gick ur mig lite och jag ville bara hem! och när jag väl gjorde de, hade min fina sambo städat och gjort mat, det uppskattas verkligen! han är verkligen världens bästa<3

imorgon är det fredag och det ska bli skönt med lite helg, fast jag jobbar söndag känns det i alla fall okej! på lördag ser de ut att bli fult väder och som hoppats på att de skulle bli fint så jag kunde jobba på min bränna på löga eller nått:P men annars blir det lördagsgodis och film. & på kvällen skall fina Matilda firas som fyllde i onsdags, grattis igen! :) 

här kommer två bilder från förra helgen.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?