födelsedag!

det har varit en fram och solig födelsedag. började kl 10 i morse och slutade 18, det var en lång dag och väldig fram, har varit lite små jobbgt men har gått bra. fick ljustakar och ljus av jobbet vilket jag tacka väldigt mycket för :) när jag kom hem hade min älskade Anton tagit min jättedisk och bakat tårta, så underbar <3 han bjöd mig även på thai och snart ska vi sätta tänder i tårtan och mysa med film.

igår jobbade jag också och efter jobbet åkte jag direkt till skinnsberg för vi skulle fira Lena som fyllt och mig. blev väldigt god mat och god fruktsallad till efterrätt, mums! jag fick finfin presenter också :) jag fick; fin fotlänk, örhängen, lady gaga tröja, regnställ och ett bidrag till en iphone och imorgon ska jag nog beställa en! iiih!


nu blir det jordgubbs tårta och mys, <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?