en usel natt

usch vilken natt, har inte sovit bra alls, drömde konstiga drömmar och vaknade hela tiden.. puh! så jag var fruktansvärt trött när jag klev upp i morse.. det gick i alla fall bar på jobbet trots min trötthet. 

igår var det kalas för familj&vänner i våran lilla lya, men det var väldigt trevligt :) efter kalaset gick jag och syrran ner på stan och kikade lite, men det blev en snabb visit en shoppingpåse och glass, sen en skön promenad hem igen.
tack för en fin uppvaktning och fina presenter <3


idag är det fredag och idag drog power meet igång skulle ha gått ner en sväng ikväll men jag är helt slut så det blev inget med de, tror jag ska gå ner en sväng imorgon, å har jag tur kanske jag träffar på Anton som jobbar kväll/natt ;) nu blir det tv:n och sen kudden!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?