det gick fort

jahapp det var den helgen de, men den har varit bra! i lördags gjorde jag ingenting, Anton låg och sov hela dagen eftersom han jobbat natt.. så jag spenderade dagen framför tv:n med en fin godispåse , mumma! 
när väl Anton gick upp åkte vi till fina Matilda och firade henne med ute mat och en god tårta! jag fick även en present av Micke och Gustav, en film med sound of music och två andra musikaler och så fick jag Per Morbergs grill bok! verkligen jättetack! :) 

idag söndag har jag jobbat hela dagen och nyss fick jag mat i magen:) ikväll ska jag skjutsa Anton och hand kollega till Sala .. för ingen av dom hade tillgång till bil så då får man ställa upp, snäll som jag är :)



Ida

Va fin din blogg har blivit =) Ses i helgen :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?