tjolahopp

idag var det redovisning, det gick bra men det var segt och höra alla, eller i alla fall vissa. suck. 
nu är vi "lediga" tills måndag då den nya kursen börjar, men helt lediga är vi såklart inte. ska skriva en tenta som ska in på måndag morgon .. så jag kan ju inte påstå att jag har lite ledighet. men innan helgen ska den in! för på fredag kommer killarna och under helgen kommer inte bli något pluggande så jag måste ta mig i kragen och fixa klart den!  

annars  idag har det inte hänt så mycket, planerade lite smått med Matilda inför Antons examen, iih! inte långt kvar nu. sjukt att min älskling är färdig, eller teoretiskt i alla fall! jag är så otroligt stolt över honom. så den 22a ska vi befinna oss i blåhallen och se alla poliser som tar examen, kommer nog bli coolt :) det var min uppdatering för denna gång. :p





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?