ny kurs

i går började den nya kursen, i denna kurs blandas vi med andra lärarstudenter som har andra inriktningar. så nu har man en ny klass med gamla och nya studenter. vi fick också ny basgrupper och jag hamnade i en bra grupp, förutom en person .. men henne får man stå ut med helt enkelt! men kursen i sig verkar ganska tuff, mycket litteratur och vimsiga lärare .. men har bara gått två dagar så svårt att säga något nu. 

idag har vi haft föreläsning som var lärorik, handlade om studieteknik .. man tänkte att man borde kunna de efter fyra terminer men detta var nytt sätt och så irriterande att man får veta de FEMTE terminen och inte första, sjukt!
efter skolan har det inte hänt så mycket, Anton har skola till 7 och åker då från stockholm, så jag sitter här helt själv och glor på tv, gjorde nyss mat och jag tycker verkligen inte om att äta ensam, men de är bara att vänja sig eftersom Anton kommer jobba och inte alltid äta med mig.  IIIH, på fredag är det hans stora dag och jag ser verkligen fram emot de! :) 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?