jag som trodde allt var så gott som över.

men nej då. när jag i morse loggade in på csn's hemsida för att se över mitt studielån.. hade jag fått mail, där det stod att jag inte hade klarat ett enda högskolepoäng sen vecka 3 2009, vilket jag verkligen har, har ju tametusan 130hp. arg och stressad ringde jag upp skolan och berättade allt . en mycket snäll dam som sa att skolan hade skickat över mina poäng etc. så felet låg hos csn, SÅKLART! så hon peppade mig på att ringa dit och skälla på dom och det gjorde jag! en seg och ganska otrevlig tant skicka mig vidare till en ännu segare och otrevlig tant, inte för att jag var så trevlig heller men jaja. efter ett tags klickande från hennes sida, hade hon fixat de,. men hon kunde såklart inte bekänna att felet låg hos dom, DÅLIGT! men nu vekar det vara ok i alla fall och jag borde få mina pengar som jag räknat med i slutet av jan. men nu är det bara att hålla tummarna för att de går vägen med kurserna, imorgon kommer jag nog få svar!!!

och inte nog med att det var stressig morgon, så får man halvt skit på jobbet. blir så jävla trött! så min dag har vart BLÄ! men jag är verkligen glad att Anton finns vid min sida, han är guldvärd <3<3 


nu ska jag försöka komma ner i varv och inte vara så arg, utan umgås med världens bästa kille!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?