gah!

idag har dagen varit så tråkig och seg, har pluggat lite smått men mest bara gått runt och försökt komma på något roligare att göra .. men har fortfarande inte kommit på något :P skulle ha varit lite roligare om inte de var så mycket snö så man kunde åka till ikea eller nått och glo.. men eftersom dom inte vet hur man plogar i denna stad så kan man knappt ta sig fram med hjälp av fötterna så att försöka ta bilen finns inte! så här sitter jag i min sköna fatboy (stor sitt puff) snart kommer förhoppningsvis min älskling hem, så det händer nått!

imorgon är det helg igen, yey! älsklingen ska inte jobba på hela helgen så jag får vara med honom hela helgen <3
imorgon ska jag bjuda min käraste på middag som en grattis till examen i efterskott, så jag hoppas de går vägen och kommer smaka gott ;) 

haha, ja det här inlägget var ju lite off, cya





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?