fortfarande lov!

ja mitt jullov fortsätter men är på sista svängen nu, nästa tisdag drar skolan igång igen, ska ändå bli skönt att komma igång. börjar bli lite små trist att bara vara hemma, är så kass på att hitta på saker att göra ... men jag ska inte klaga:) ang. skolan finns det en minimal risk att jag inte får läsa nästkommande kurser . det blev något fel när jag tackade ja till min plats. när jag skulle gå in på studera av en slump fick jag se att jag var strucken från kurserna .. fick en stor klump i magen och lite smått panik! ringde snabbt upp studera och berättade mitt fall men dom skickade vidare mig till Mdh i E-tuna eller antagningen i E-tuna.. men eftersom det var dagen innan nyår hade dom såklart stängt .. idag fick jag tag på en kille som skulle kolla upp lite under dagen och återkomma .. ingen större hjälp alltså. men dagen före nyår när jag hade ringt först och ingen var där, maila jag och frågade vad jag skulle göra .. dom sa att jag kunde återanmäla vilket killen på antagningen i E-tuna också sa när ahn ringde drygt fyra timmar senare .. så i slutet av denna vecka eller i början av nästa får jag ett besked om jag kommit in eller ej,. men de är nog inga problem! jag är ju i ett program så de skulle nog inte vara några större problem,. så vi håller tummarna! 

imorgon ska vi besikta bilen också, håll tummen att de inte är något fel! 

då vet ni hur jag har det just nu :) ikväll blir det "collision" och "paradise hotel" . iiih. äntligen är det tillbaka, PH alltså :) ser fram emot lite drama. nu ska jag ta mig en kopp te och friskna till från min förkylning! pusspuss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?