ey, hej bloggen :p


idag var det skola igen, i e-tuna .. drygt att pendla speciellt när dom tagit bort tågen, så får man ta buss. fast det är ju gratis men det är ju skönare och åka tåg. fast det blir värre nästa termin då vi måste pendla varje dag! usch!
fast ett tag dit, nu får man stå ut med någon enstaka gång. men klart man måste klaga fast det inte är speciellt drygt

när jag ändå är igång med mitt klagande kan jag fortsätta .. 
var nyss in på dt.se (dalarnas tidning) fick upp en artikel som handlade om ett par vuxna människor som startat en grupp på fejjan om fyrverkerier i Vikmanshyttan, så jävla pinsamt! aja, gruppen handlade om att dessa folk inte fått smälla smällare eller fyrverkerier på valborg för det var några familjer som sagt emot .. okej kanske fint och kolla på men det låter illa och kostar onödigt mycket pengar ( inte min ensak men men... ) men denna grupp består alltså av vuxna människor och tanter typ som skriver  hur upprörda dom är, hallå! bry er om något viktigare och väx upp!! 
haha, ska jag säga?! jag ska nog också bry mig om något annat än att lägga min energi på sånt skitsnack. jag går vidare och lämnar detta :P


idag har jag inte gjort mycket, hade halvdag i skolan,. har tagit en rask promenad och sen har jag suttit och pluggat, väldigt bra för att vara mig :) nu har jag kommit en bra bit så nu kan jag unna mig tv tid och njuta av "halv åtta hos mig" ! min favorit, din med hoppas jag ;)








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?