det var den helgen de.

fredag: 
jobbade mellan 10 och halv 2, åkte till skolan för att hämta ut böcker som jag reserverat .. men kom inte in på deras datorer, allt är inte på min sida just nu. men de löser sig. på kvällen kom Evelina och Peter hit på middag, det var mycket trevligt! 

lördag:
små bakis stressade jag till Matilda och fika en snabbis, sen slängde jag mig iväg på fotbolls träning och där fick man verkligen känna att man levde. det var så himla tufft, speciellt när man inte tränat på mer än en månad, trodde jag skulle spy .. gjorde även nått tok med knät, så nu är jag lite invalido, eller så illa är det inte men har ont! efter träningen var det bara att åka hem och fixa till sig, inför nästa fest, körde alltså en två dagars denna helg, inte illa men det känns i både kropp och själ :P igår var det en liten klassfest hemma hos Ida, det var jätte kul och trevligt, vi spelade spel och sjöng sing star så rösten försvann! 

söndag: 
idag är jag väldigt seg, skulle ha spelat badmintion, men jag vågar inte för mitt knä, blir nog en lätt promenad! annars kommer jag bara ligga hemma framför tv:n och bara slappa! imorgon är det skola igen, eller jag ska träffa gruppen så det blev nog inte en hel dag i skolan, skönt de, haha!


Elin

Låter som en toppenhelg, förutom att du gjorde illa knät då.. :/ hoppas det blir bättre snart! Puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?