ZzzZZz

igår såg jag bröllopsfotografen och den var inte speciellt bra, blev besviken. den var väldigt seg och det hände inte så mycket, den får 2 av 5 ... så inte värd att se:P

ikväll är det klassfet, jag ser verkligen fram emot kvällen! men har lite kvar att göra på städningen, men Anton ligger och sover fortfarande .. så jag kan inte göra något än, haha! så medans jag väntar försöker jag få hem photoshop, och jag blir galen! sen när jag fått hem de ska jag försöka pyssla ihop en design till Elin, återstå och se hur det går :) ska även försöka få ihop någon till mig själv, fast det kanske blir morgondagens göra, söndags göra :) (nej, jag är verkligen inget proffs som kan allt med design, fuskar mig igenom det med hjälp av olika bloggar, haha)


ha en trevlig lördag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?