tråkigt tråkigt !

det är så fruktansvärt tråkigt här hemma, Anton jobbar kväll och det märks. humöret är botten och aptiten med, hur kan det bli så? konstigt. idag var det skola 13.15-16.00 så trist att gå em. men jag pallrade mig iväg på träning direkt efter, trodde jag skulle svimma sjukt jobbigt! men skolan var helt värdelös, vet inte vad vi ska med skiten till .. blä!
men imorgon skiter jag nog i skolan, ska till doktorn vid tre och kolla öronen. ska få min andra dom. ska kräva dom på en remiss! om inte, då blir det andra bullar, haha! å herregud vad ointressant men där fick ni den informationen i alla fall ;) 


nu ska jag fortsätta tycka synd om mig ;) 
förresten, har ni ätit semla idag?!






matilda

du får väl ringa och ta och komma hit om du har tråkigt!



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?