tack!

tack tjejer för en jättetrevlig kväll, man kan sammanfatta den som så, höggljud, gamla och nya låtar och massa skratt:) 

idag mår jag faktiskt bra, inge bakis och jag tackar gudarna för de:) har städat efter gårdagen och kollat klart på säsong 2 av the hills, måste köpa de andra nu! :) ja jag vet att jag är sjuk och konstig men låt mig vara de! 
Anton åkte nyss iväg och jobbade, fast ikväll slutar halv runt elva och är ledig i två dagar vilket jag gillar! har knappt sett han den här helgen. så eftersom han jobbar ska jag försöka roa mig på egen hand .. vilket kan bli problem, kommer ligga i soffan och bara softa känns det som. men träning måste jag klämma in idag!

å förresten, om det finns någon där ute som har photoshop som bara ligger, skulle jag GÄRNA vilja ha de!:)  jag försökte ett x antal gånger för att få hem de igår och det gick inte bra! nej nu ska jag rulla vidare, cya





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?