skön fredag.

hade ställt klockan på halv sju för vi skulle ha lektion i e-tuna idag, gick upp och såg ut och tänkte att det skulle bli kaos i trafiken och det är inte värt att sitta i en buss som står stilla på e18 och sen komma försent till en föreläsning som bara höll på till kl 12, så jag vände och la mig och sov igen:) riktigt skönt!
det var skönt att jag fick fredagen ledig för då kan jag fixa allt inför morgon dagen, måste städa och handla. men jag vetesjutton när jag ska börja städa, Anton sover än.. han har ställt om dygnet för att han ska jobba natt i helgen .. så jag vill inte väcka honom så sen jag gick upp (9.15) har jag glott klart på the hills säsong 1, nu ska jag kasta in den 2a säsongen :) 

ja det är min fredag & ikväll när Anton jobbar natt ska jag mysa med chips och "bröllopsfotografen". 
hur ser eran fredag ut? pusshejdå


Elin

Hej min vän! Jag ska snart ta och skriva ett inlägg om mitt nya boende så du får veta hur det ligger till :) Lät som om du skulle ha en mysig fredagkväll med chips och film! Trevlig helg gumman! Jag saknar dig också!!!!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?