SÅ PEPP!

vaknade trött som en korv imorse ville inte upp, ville bara ligga kvar med Anton och mysa. men klev till slut upp och frukosten tog lång tid att få i sig (hatar frukost). tog tag i att sätta upp håret och slängde på lite mascara och sen lite vettigare kläder .. (gled runt i mysbyxan) fick sen ett mindre men ändå skönt sms från Ida att föreläsningen var inställd denna gång med! lite trött man blir eftersom jag hade velat legat kvar i sängen, men riktigt nice med ledighet!
efter att ha fått smset satt jag framför tv:n tills jag skulle börja jobba kl 14. haha! eftersom Anton skulle ha bilen skjutsade han mig till jobbet, så jag fick gå hem, tog fan 50min!!! jag var helt död när jag kom hem, pust! 


imorgon är det 25e och BOKREA!! som jag längtat efter denna bokrea, jag tycker om att gå runt och göra små roliga fynd :) imorgon blir det barnböcker för hela slanten, Tintin är trött på våran taniga barnbokhylla, han har hört dessa böcker lite för många gånger :) så jag lovade nya böcker tills han kommer nästa gång! det blir bokrea med mina brudar med, tänkte även slinka in på myrorna och titta efter fynd, har kommit på att jag vill ha en mortel, så jag hoppas på de! om det är någon som har någon över kan ni hojta till, är intresserad! 

cya!


ps. jag saknar min mamma&pappa och mina syskon med familjer så mycket !!! <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?