morgonpasset i p3 gör min morgon.

idag var det halvdag i skolan, drama stod de på schemat och det var i e-tuna skönt med halvdag imorgon blir det värre, hela dagen med drama .. får se hur det går och blir. 

men apropå min rubrik, i morse när jag traskade till skolan lyssnade jag på morgonpasset och dom gör en trött morgon till en bra morgon, deras humor är helt i min smak och jag skrattade nog hela vägen till skolan, folk som såg mig tänkte nog att jag var helt sjuk som gick och skrattade för mig själv, haha! men ibland kan jag inte hålla mig för skratt :)
idag jobbar Anton till halv elva, så trist att vara ensam hemma och äta själv, och nu är han ändå i Västerås, hur ska jag klara mig sen när han kommer vara i Fagersta och Sala, ojoj. men det får jag ta då :) nu ska jag njuta av mitt kaffe och invänta, "halv åtta hos mig" . 

det var min uppdatering för idag. puss


Elin

Tack för en toppen helg gumman! :) Och så vill jag bara tillägga att jag också älskar morgonpasset i p3, helt klockrent :) puss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?