lycka!!

vilken resa, jag och Anton beställde ju en ny kamera från media markt men då fick vi inte den med oss hem utan den hade leverans på ex antal dagar. efter någon dag ringde media markt och sa att det skulle ta minst månaden ut innan vi kunde få kameran ... jahapp tänkte vi och åkte dit igår (torsdag) och pratade med dom om det skulle finnas annat alternativ .. vi vela fram och tillbaka tills vi bestämde oss för att vänta i alla fall. men till all lycka ringde dom tidigare idag och sa att den hade kommit in! så himla nice, helt sjukt att det kunde gå så fort :) så nu sitter vi här och är så nöjda med den nya familjemedlemmen :) nu kanske bloggen blir lite roligare med bilder! eller jag kan ju garantera att det kommer bi bättre. så denna helg har börjar bra och kommer bli minst lika bra. imorgon är det familjemiddag hos kära M&M, ser fram emot de! ser mest fram emot att träffa Matilda <3

förutom denna lycka, finns det en mindre lycka nämligen att jag inte klarade min sista tenta på min inriktning, lite små tungt med tanke på hur mycket det var att komplettera. men det är bara att bita ihop och kämpa på! på söndag ska jag sätta mig och fixa den så jag kan lämna in den på måndag! så håll tummen på att jag slipper komplettera två gånger, det var lite från mig denna gång! pusspuss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?