iih!

pisspotta, skrev nyss ett ganska långt inlägg men på något sätt tog jag bort de .. bra jobbat!
jag får väl försöka igen då. 

fick ett glatt besked för en stund sen att föreläsningen imorgon var inställd. sovmorgon! imorgon bär det av hemåt till dalarna, ska umgås med kära mamma och med brudarna :) ska bli så skönt att komma hem ett tag och framför allt att träffa tjejerna, var så länge sen <3

idag var det skola igen och sista bildlektionen, skönt att det är över. när vi skulle hem var det snöstorm och kaos på e18, tog ett tag att komma hem .. det var olyckor och lastbilar som fastnat och en massa härj, trodde man skulle bli fast där ett tag men till slut kom vi hem:) jag och älsklingen åkte direkt till media markt och tittade en extra gång på kameran som vi tittade på igår .. det blev nästan samma kamera som vi tittat ut fast snäppet bättre, om drygt en vecka kommer den vara hemma :) eller förhoppningsvis! så då blir nog bloggen lite roligare, med mer bilder :)


nu skriker min väska att den borde packas för hemfärden, så det är nog bäst jag drar. puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?