helgen i dalarna.

i fredag bar det av hem till Hedemora, som jag hade anat var det förseningar och var väl hemma cirka 1½ - 2timme senare än beräknat ... så det var mindre kul. men väl hemma tog jag de bara lugnt och hängde med mamma och barnen :)

på lördagen var det att kliva upp tidigt, vi skulle sjunga för Tintin som fyllde 8år! senare hängde jag på till Tintin och Josefine´s skola som hade öppethus, träffade gamla kollegor och lärare:) 
sen runt halv ett rusa jag till stationen för att bli hämtat av tjejerna, sen bar det av mot v-hyttan för det var dags för 3-kamp! först gokart (första gången jag körde, men det var sjukt kul!) sen straffkastning i basket på tid och sen luftgevär. allt som allt hamnade jag trea! sen på kvällen hade vi hemmaspa hemma hos Madde med hårinpackning, lermask och god plockmat :) en himla trevlig lördag, tack för en toppendag och kväll brudar <3

det var min helg. 
bilder från kvällen kommer nog upp :p







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?