GAAH, tusan!

som vanligt har jag och Anton inte sett avsnitten av paradise hotel för det är för sent för oss, haha! och för er som följer de, var det ju final igår, och som vi som sagt inte såg. imorse innan skolan skulle jag in och titta en sak på internet och jag skulle såklart in en sväng på fejjan och glo, tror ni inte att en av mina vänner hade skrivit vem som vann och jag läste de, gaah! blev så förbannad .. och vart jag än går in på för sida läser jag det, jag blir så glaen, jag bett dom nära mig hålla tyst om vad som händer osv, men ändå så halkar jag in på fejjan och får det upptryckt :P haha, det här låter ju helt galet, men nu har iallafall fått de ur mig hur irriterande detta var!


som jag skrev tidiagre har vi börjat ny kurs som har mycket med estet ämnen att göra, just nu har vi bild, och igår fick vi en knäpp uppgift att göra masker av påsar som man skulle göra efter en mening som man fick. min och Idas var "enkelt att åtgärda" här nedan ser ni den vackra bilden på oss när vi hänger vid Twiggy. :) (vårt budskap med maskerna var en platsikoperation, före och efter .. haha!)




nu ska vi åka till erikslund och hälla för att leta på presenter och kolla på en kamera till mig, kanske det blir en idag(?)  






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?