fy sjutton vad kallt det blev.

vart kommer all snö ifrån? kan det inte vara bra nu, är riktigt trött på snön och kylan, blä!
jag vill ha vår, varmare dagar och halkfria gator, längtar efter att få ta farm cykeln så man kan cykla sig fram. längtar efter härliga vårpromenader med min älskade sambo. men snart, snart kan det väl få bli så? snälla!
jag håller tummen hårt att snön snart är borta! 

idag var det skola, lite långt tråkigt men var så himla trött idag så de kändes extra tröttsamt:) 
efter skolan gick jag hem och pluggade, kors i taket! tog tag i lite saker inför salstentan den 19mars, haha långt dit men verkar vara en tuff och svår tenta och dessutom hatar jag salstentor :S men de känns bra att jag tagit tag i det!
jag har även städat lite här hemma som alltid,. tycker jag jämt gör de, men de behövs varje dag haha :) 
imorgon är det skola igen och sen jobb på em. 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?