yey!

nu har jag suttit ett par timmar vid datorn så jag är smått vindögd känns de som.. allting håller på att flyta samman. men framåt går det. har pysslat med grupparbetet idag, skönt med hemma-plugg slippa vandra till skolan i kylan. är ganska trött på grupprummet vi har tagit beslag på men idag fick både rummet och vi en paus !
finns inget skönare att plugga hemma, man kan lyssna på musik och göra lite som man vill lite då&då, jag pluggar bäst med musik på i bakgrunden, och helst nu när musikhjälpen i P3 har börjat. så himla nice! så nu är mina dagar räddade haha. älskar verkligen de!

ikväll kanske jag och Anton ska baka julgodis !! iiih, där snackar vi julkänsla, pumpa på med julmusik och smälta choklad, yey. det är riktigt julkänsla för mig. jag tror de är första gången på länge jag har en sån här härlig julkänsla, helt sjukt :) nej måste återgå till arbetet men först kaffe!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?