Yey!

Nu har jag kommit fram till min fin syster och hennes familj. Min resa hit gin faktiskt ganska bra. Kom ner till Västerås cental strax innannio och mitt tåg gick prick nio och då var de ingen försening och tåget kom strax efter jag kommit till perrongen. Bra tänkte Jack ga förseningar hann åka en kvart och sen var de stopp blev stående i Enköping ett tagförett annat tåg var trasigt.. Men de gick ändå ganska snabbt så drygt en haltimme försenad anlände jag till Stockholm central där min snälla syster hämtade mig, super snällt! Så mi. Resa hit la jag inte klaga på kunde varit värre ( som dig Elin, lider med dig) hennes var mer än tre timmar försenat.. Men nu njuter jag verkligen, har pysslat en massa med syster, granen är klädd och maten är in handlad! Så eftermiddagen har spenderats åt mina fina syskonbarn så mysiga! Imorgon kommer min andra syster med familj då blir de grötfrukost, pulka och krovgrillning! Supermys! Ömkar att min sambo kunde vara med också men han firar på sitt håll och så jobbar han.. Önskar även att min tredje syster med familj också kunde vara med men dom fick ställa in resan hit pga vinterkräksjukan, buhu!! Nu ska jag mysa vidare! God jul !!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?