30e

Det är läskigt när tiden bara springer iväg, för en vecka sen var det julafton... eller för att vara exakt imorgon är det en vecka. Imorgon är det nyårsafton hallå? Nytt år börjar snart ta sin start! Vi ska fira in det nya året med Matilda och Micke, vi ska laga trerätters mums! Så idag bär det iväg mot affären med alla andra och handlar allt så det är klart..

Idag har jag varit iväg en sväng till hälla shopping för att se deras utbud på rean.. vilken besvikelse som allt annat. Men hittade en tröja och lite krafs iallafall. Men annars fanns det inte mycket att hänga i julgran mest sånna kläder som INGEN vill ha, haha!
Anton sover som en stock och jag sitter och glor på tv, ska nog göra nudlar och glo på sällskapsresan, haha vet inte hur många gånger jag sett den filmen men jag kan göra de många gånger till. Vilken av alla filmer det blir har jag inte bestämt ännu men det är väl heller inte intressant för er.

Förretsen ikväll är det Victoria's secret fashion show 2010 på tv3 kl 20.00, missa inte. Snygga brudar med perfekta kroppar och den bästa musiken just nu. Jag har redan sett showen på nätet men måste bänka mig framför den igen! SE DEN!

puss








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?