tack!

som sagt är det min och sambons dag idag, men den firades igår.
kvällen började på Falkenbergska Kvarnen, där maten var helt okej men hade hoppats på bättre.. men eftersom dom satsade på julbordet mer så fanns det bara en varmrätt att ta sig an, och nej ingen förrätt .. trist tycker jag. men ja allt kan man inte få jämt, men till maten drack vi ett gott röd vin så det får tummen upp :) efter middagen drog vi mot staden, för restaurangen ligger en liten bit från stan.. väl på stan tog vi hissen upp till sky bar (24e våningen i skrapan) och tog en varsin öl, verkligen fint där uppe, sjukt härlig utsikt! efter ölen blev det bio "the next three days" den var bra, värd att se :)

det var våran härliga kväll som var mysig och jättebra, tack älskling.
nu tackar jag för mig och slänger mig i sängen för nu är det dags för min skönhetssömn. god natt





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?