slut

YES, idag lämnade vi in grupparbetet så himla skönt. nu tar jag och min grupp ledigt och tar oss an jullovet som började idag! nu kan man fokusera sig på att inte göra någonting ett par dagar men sen är det dags att försöka plugga till omtentorna i januari .. mindre kul men när de är klart är det bara EN termin kvar !!!! så himla sjukt, blir lite rörd och sprallig på samma gång när jag skriver detta, tänk er om bara ett HALV ÅR är jag färdig lärare !! vem kunde tro något sånt, haha! kommer bli helt fantastiskt när man kliver ut med ett lärarexamen i handen och tar sig an arbetslivet och den större världen på riktigt, den så kallade vuxenvärlden. 

men åter till nuet, lite måste jag hejda mig .. än är jag inte färdig det är en liten resa kvar. 
efter skolan idag blev det att göra de sista med klapparna eftersom jag åker på torsdag morgon finns inte så mycket tid åt letandet längre. men nu tror jag är färdig. jo förresten fick en liten julklapp idag, dock helt åt skogen. vi lämnade in bilen idag eftersom de inte kommer någon varmluft så KALLT är förnamnet.. ett par timmar senare fick vi samtalet om att våran termostat var trasig och måste bytas .. så 3000 mindre ! (ja ni förstår att jag inte hoppar av glädje..)

Stockholms central på tisdagseftermiddagen.

någon mer som blir sugen att åka till Stockholm ?? jag hoppas hoppas HOPPAS att det inte ser ut såhär på torsdag... snälla håll tummen!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?