sköna med ändå hektiska dagar

blev det hemma i Dalarna, började med ett försenat tåg från Västerås .. vilket jag hade räknat med. men efter ett bra tag kom jag äntligen fram till ett snöigt Dalarna. fredag bestod av städning lite här&var, handling, möte och skottning (phu) skottning är verkligen ingen lek, tog smått kåk på mig och min rygg.. lördagen bjöd på examenskalas hos syster! dock kom vi inte upp till parkeringen (dom bor som på en liten kulle..) ja det är en lång backe upp,. men en massa snö och det innebär ju halka.. så det lev att putta den sista biten.. fick inget grepp med fötterna så axlen fick sig ett släng av något slag så är smått handikappad i den ibland. ajaj! idag söndag var det julfirande hos mamma, tomten kom och barnen fick julkappar, mysig dag med god mat och härliga människor:) när jag skulle hem sen tiggade jag till mig skjuts till Sala för att lättare komma hem utan större förseningar men resan dit tog längre tid än väntat pga extrem halka och mycket trafik.. tåget gick 17.09 och vi kom fram till stationen 17.16 typ och tänkte att nu har jag missat tåget men gick på chans ganska snabbt för att se ihop om att det var försenat och mycket riktigt tåget stod på perrongen så jag börja springa och hann precis kliva på förens de hade stängt dörren och åkte iväg, väldans tur! ibland är det bra att tågen är försenade :) 

så nu är jag hemma igen och imorgon tillbaka till mdh för att göra klart arbetet och få lite jul ledigt. 
men det blir bara att packa upp och packa ner på en gång för på onsdag reser jag igen, då bär det av mot Sthlm!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?