liljor

I söndags åt jag och Anton lyxfrukost något vi brukar göra på lördagar men eftersom jag jobbade och han med så blev det inget då, så vi lyxade till i söndags morse istället. när Anton kom hem med frukosten kom han även hem med blommor till mig, jättefina liljor så nu luktar det härligt här hemma må jag säga! :) ( jag  ville bara skryta om vilken underbar sambo jag har) 

annars då, händer inte så mycket grupparbete i skolan varje dag! men efter handledar mötet idag känns det bra och vi ligger bra till, allting flyter på och det är jättebra, satsar på att vara klara så snart som möjligt. innan jul!




Johanna

Patricia! när jag bytte telefon så försvann ditt och elins nummer, kan inte du maila mig era nummer på [email protected] är du gooooo! kram Johannakatten



URL: http://fashionfever.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?