hm?

konstigt, Camilla får tydligen inte fram min design här på bloggen, fler som har de problemet? prova trycka på F5 så ska de lösa sig.. hoppas jag! 

åå idag är det nyårsafton och sound of music går på tv3, LOVE!! fast dagen kunde ha börjat bättre.. färgade utväxten igår men behöver mer färg så jag åkte mot ica haga och skulle köpa mer, fanns inte samma märke men en annan färg som var fin (på förpackningen iaf) fanns så jag köpte den.. satte igång så fort jag kom hem och mitt hår blev fan helt förjävligt.. typ bruntgrått ville bara dö...!! så det var att dra på mössan och åka mot coop och köpa samma färg som jag hade igår och nu sitter jag här med färgen i, snälla snälla jag ber att det blir fint och blont! jag blir galen är fan hög på dessa medel nu! bara att hålla tummen!

jaja ikväll ska vi hem till Matilda och Micke och äta god mat och skratta :) kommer nog bli en jättebra kväll ser fram emot de! nej dags att skölja ur nu! 


GOTT NYTT ÅR !!!


Camilla

Jo på startsidan ser allt ok ut, men om du klickar på kommentarer så ser det lite lustigt ut :)



Tack raring, gott nytt år finast!



URL: http://camillaannerberg.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?