fy tusan...!

jag måste bara dela med mig av detta (hoppas de är ok för henne att jag skriver detta) men jag vill att ni som läser detta tänker på detta en stund och sänker ert stöd genom de..! 

jag loggade nyss in på fejjan och fick läsa en hemsk status som gjorde mig så förbannad och illamående... jag känner hur jag skakar av ilska och att en eller flera smällar är på väg in i väggen... en god vän till mig vars son har autism har nyligen börjat i förskoleklass och var glad&nyfiken över detta. men nu efter ett par månader i skolan har ungarna i hans klass, som är 6år !! hallå bara 6år! spottat, kastat sten, dragit ner byxorna och kallat honom ful och äcklig ... jag blir så arg så jag vill ge dessa ungar en rejäl smäll och inte minst de vuxna, hallå vart är dom? de flesta lärare tjatar alltid om tiden, men det är dags att kliva ut ur skolan och befinna sig vid barnen, så här kan de inte få gå till! jag fattar inte hur barn kan vara så himla elaka mot varandra och inte minst respekt lösa.. det är så sjukt och äckligt. jag är så förbannad och ledsen !! 

en kamp har börjat och jag är med i denna kamp tillsammans med dig min vän, jag vet att vi är fler som är vid din sida<3 och framför allt vid din underbara son's sida! upp till strid!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?