färdig !

klar med alla julklappar! alla är ner packade och klara för min resa imorgon.. men är orolig att det kommer bli stopp och att jag inte kommer komma så långt. men bara att hålla tummarna att det går hyfsat bra iallafall!
idag fick vi hämta bilen så nu är man cirka 3000kr fattigare.. men än är allt inte klart ändå. fortfarande fel och de kunde inte fixa det denna gång pga tidsbrist och delar som ej fanns hemma.. så nu har vi en ny tid, DRYGT!

Anton åkte precis hem till Skbg över jul så ikväll blir jag ensam med mitt julte, men blir en tidig kväll, för en tidig morgon för att dubbel checka allt imorgon bitti. ska bli skönt att åka igen och mysa med mina fina systrar och deras familjer! 

ha en riktigt god jul nu mina vänner & gott nytt år !!! <3

(mitt fynd)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?