ett grupparbete mindre..

idag fick vi klart ett grupparbete, bara redovisningen och planeringen inför den är kvar att göra. men arbetet är inskickat och klart, skönt! vi blev klara ganska fort så jag kom hem tidigt och hann träffa Anton, har inte riktigt sett varandra på tre dagar..pga jobb. så idag fick vi ses typ en kvart, haha. men i helgen är vi lediga båda två och på lördag är det faktiskt vår 7års dag, så det ska firas!!

i helgen blir det även mys med goda vänner och julshopping, måste inhandla många julklappar!
jag "råkade" surfa in på blocket nyss och råkade söka på jack russell .. ops. men jag dör, vill verkligen ha en, högst upp på min önskelista i år !! jag struntar i vad folk säger hur dessa hundar är,. jag vill vilket fall ha en, så de så! 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?