BUHU

Anton drog nyss till jobbet så trist att vara själv i alla fall på kvällarna men inte mycket att göra åt. jag vet att jag gnäller och tjatar om det hela tiden, men det är ju så. imorgon är det i alla fall fredag igen, vart tog veckan vägen?
men jag är glad att det är helg, ska jobba och de ser jag fram emot, ska även ut på lite galej med familjen på lördag kväll så det ska bli väldans trevligt! 

annars då? vad har hänt.
idag var det redovisning och jag var så omotiverad och inte alls pepp, trött som ett as klev jag upp i morse och tänkte att de får gå som det går, det gick bra men kunde ha blivit bättre. tidigare i veckan fick vi resultatet på matematik tentan vi gjorde för ett tag sen.. och de gick inte alls bra.. så nu är det tungt och jobbigt, hatar att ligga efter i skolan. de gör en så stressad och utmattad, ingen rast ingen vila, blä!

ja nu vet ni hur jag har det just nu.., där av lite uppdateringar. cya


Elin

Åhh, min fina vän...<3 tråkigt med tentan, vet att det känns tungt men försök kämpa på. Vet att du klarar allt, precis ALLT. Är så himla stolt över dig och jag ska krama dig en evighet när vi ses runt jul. Du är grym <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?