vilken härlig dag!

vilket härligt väder vi fick idag, sol hela dagen, tummen upp! 
idag var det en skön dag på jobbet, jag och barnet tog en utflykt med pricken in till city. var förbi och hämtade Anton sen svängde vi ner till hamnen för en promenad längst vattnet, jätte mysigt och hon var på jättebra humör. vi avslutade promenaden med en varsin glass, mums! det var skönt att hon var på bra humör och att hon och Anton blev polare, haha. fast jag tror hennes pappa Pelle blev gladast för att hans dotter är kompis med en polis, haha! 

nu är det äntligen lite helg och sovmorgon, är jättetrött nu förtiden men vet ej varför. ikväll jobbar Anton natt så det blir en kväll framför tv:n eller nått, fast först städa badrummet. 

imorgon bitti ska jag ut och plocka körsbärs för imorgon blir det att göra saft! min snälla svärmor har lånat ut en bra sil så det här kommer nog att gå bra:) innan jag åkte hem var jag förbi IKEA och köpte hem flaskor, haha. 
nej, dags att städa!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?