sista veckan nu

måndag igen och den har varit riktigt bra, trots att natten var jobbig och sömnlös.. galet trött när jag åkte till jobbet. idag åkte jag med flickebarnet och mamman till Enköping för vi hade sett en intressant inredningsbutik som vi ville till, men när vi kom till Enköping var det kaos! regnet öste ner, verkligen öste, har aldrig sett så mycket regn. vägarna var överfyllda med vatten, var som små sjöar och floder överallt! så vi sket i de och åkte tillbaka till Västerås och åt på IKEA och strosa runt lite på hälla, har jag sagt att jag gillar mitt jobb(?) haha! men nu är det bara en vecka kvar på heltidsarbetet, det har gått så sjukt snabbt, tyckte jag nyss börja! 

efter jobbet åkte jag och Anton direkt ner på stan för att inhandla lite saker. nu har vi ätit och väntar på att äppelkakan som står i ugnen ska bli klar, ska bli mums! och såklart ska vi dricka min saft till tihi! 


oj, nu är kakan klar! cya





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?