ops!!

det var länge sen jag uppdaterade nu! men har dock inte mycket att skriva mer än att jag lever eller jo min iphone har kommit hem:) TUMMEN UPP!
annars har jag varit i dalarna ett par dagar och hälsat på och blev förkyld på köpet, inte kul! hemma hände inte så mycket, umgicks med mest bästa mamma, men nu är jag tillbaka i V-ås fast imorgon bär det iväg bort igen, ska äntligen åka till Stockholm och till Lynn ser verkligen fram emot de, kommer stanna över natten så det kommer bli mys! jo som jag skrev tidigare så har min iphone kommit och jag älskar den! haha kan inte sluta peta på den, me like! idag köpte jag ett fodral till den så man kan ha den i väskan utan den blir repad eller så. 
på tisdag drar skolan igång ska bli både skönt och inte skönt, mest skönt med rutinerna igen och träffa vännerna :) och plus att det bara är ETT år kvar sen är jag klar, så sjukt!
ha en fin helg!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?