naw!

fredag imorgon vilket betyder två saker, den första, min sista dag som heltids arbetare. är med blandade känslor jag lämnar den tjänsten, jag kommer nu gå över till varannan helg arbetare! jag trivs verkligen på jobbet, familjen är otroligt bra. fick en liten present idag och orden "vi tycker så himla mycket om dig"  hur gulligt är inte de? blev verkligen jätteglad<3 fick en jättefin skål med massa godis i, mums! (bild kommer)
den andra, killarna kommer imorgon, de ser jag fram emot saknar mina små bråkkråkor. ska bli kul att dom kommer så det blir lite fart här hemma!
nyss stack Anton iväg och jobba så jag ska snart leta rätt på kudden, är galet trött och jag fattar inte varför. kanske solsting? skulle inte vara så konstigt, dricker allt för lite vatten och gick en promenad i gassande sol idag... hm? där kanske vi har svaret till mitt lilla problem. ha! 

nej vart var den där kudden nu som jag letade efter? natti !





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?