mitt nya jag

igår blev det visst en spontan ute kväll med fina gänget, väldigt trevligt var det, tack igen flickor!
idag blev det halv tidig morgon för jag hade bestämt att plocka körsbär tidig så ingen skulle se mig och typ bli sur, haha man vet aldrig med dessa människor i husen. jag fick i alla fall ihop två liter, tummen upp! 
så nu är allt klart med saften nu väntar jag bara på att de ska kallna så jag kan blanda mig ett glas , är verkligen spänd på hur de kommer att smaka, första gången i hela mitt liv jag gjort egen saft! 

idag blev det stor handling för att Anton jobbar imorgon så det blev ett lördagsnöje istället för söndagsnöje :) 
men innan ICA blev det en sväng förbi Tati som ligger här i västerås, dom hade tydligen lite rea och jag köpte mig ett par jeans, 99spänn kunde ju bara inte låta bli!








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?