IPHONE !

äntligen har jag skickat efter en ny mobil, nämligen en iphone 3GS 8GB blev inte den nyaste orkade inte med väntetiden på den... men jag är lika lycklig fast jag köpt den andra, iiih! kommer troligen någon gång i slutet av nästa vecka om jag har tur! fick ett bidrag av min fina sambo när jag fyllde, så tack min fina älskade Anton :) 

så vad har jag annars gjort idag?
både jag och Anton är lediga (händer inte ofta) så jag har legat framför tv:n sen jag gick upp. på eftermiddagen blev vi hembjudna till Evelina och Peter på fika, väldigt trevligt! efteråt åkte jag och Anton ner på stan och kikade lite, hittade lite som jag måste köpa när pengarna kommer in. nu sitter vi och kollar på fotboll och ska snart äta nybakade kärleksmums !





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?