inte en dag till ...

ännu en dag med huvudvärk, pallar inte med värken mer, buh. i morse ringde jobbet och väckte oss, med gnällde och stress ... skulle börja kl 14 men flickan kom aldrig iväg till skolan så jag skulle börja tidigare.. men kärringen ringer kvart i nio och väcker oss båda och gnäller i telefonen. varför ringer man då när man inte behöver komma direkt utan halv tolv istället för två.. kvart i nio kanske är sovmorgon för visas & jag trodde denna morgon skulle bli min, men icke. jag är så trött på jobbet att jag snart säger upp mig. orkar inte höra hennes gnäll hela tiden, snart får det vara nog! ops, nu sväva jag iväg ordentligt. ikväll händer det inget speciellt, mys framför tv:n med min fina sambo och kärleksmums och glass ;) 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?