en dag på stan

i helgen skulle vi ha åkt till Stockholm, men resan blev inställd pga sjukdom, väldigt trist! så vi åkte hem till fina Matilda och katterna och myste, med god mat, vin och snacks och spelkort:) det var väldans trevligt! 
i söndags åkte jag med Antons hem till Skinnsberg och heja på när han spelade fotboll, svinkallt var det men väldigt kul. idag har jag tillbringat min dag på stan, shoppade lite smått i min ensamhet men sen mötte jag upp tjejerna från skolan och åt lunch, väldigt kul att se dom igen. när jag kom hem blöt som en hund eftersom det öste ner när jag cykla hem ... åkte vi och storhandla, nu har Anton åkt till jobbet och jag ska fixa fram allt tills imorgon då skolan sätter igång. tidig morgon blir det och jag vet inte hur jag kommer klara de.. men det ska nog gå! 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?