det gick bra!

idag var jag till Stockholm och gick på gröna lund tillsammans med mamma plus familj. jag mår lite illa än efter bläckfisken. det var en fartfylld dag minst sagt. åkte buss för första gången till Stockholm, de började med en försenad buss eftersom jag var nervös inför resan blev de lite värre när den aldrig kom... men till slut kom den, pust! kom fram tio minuter senare så jag fick lov att små springa till bussen för att ta mig till gröna lund,. åkte en massa karuseller och nu mår jag som sagt lite illa fortfarande. den roligaste var nog vilda musen och den skrek jag nog mest i.. den var rolig! bussen hem gick också väldigt bra, men dock jobbar Anton över som egentligen skulle hämta mig vid bussen.. så med snabba steg genom stan hämtade jag bilen.. nu sitter jag här väntar på att han ska ringa så jag kan hämta upp honom.. får se när det blir av, snart hoppas jag! 
imorgon är jag helt ledig, nice! ska städa här hemma och sen göra ingenting.. eller jo träna lite men annars inget mer! njuta av livet och mitt lilla sommarlov jag skrapat ihop :) 




Elin

Låter som om du haft en mysig dag! Tack för din fina kommentar vännen :) Det betyder mycket! Hoppas också vi ses snart, du får komma till Göteborg och hälsa på mig :D Puss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?